8.rész: Balszerencsés órák

2014.04.07 17:41

Másnap korán keltem és már éreztem hogy borzalmas napom lesz. Gyorsan lementem reggelizni majd egyszer csak összefutottam Sasorival.

-Szia Sasori.- Köszöntem jó kedvel.

-Szia Airi örülök hogy összefutottunk de kérlek legközelebb Sasori mesternek szólíts Deidara is csak így hívhat.- Mondta egy kicsit mogorván.

-Oh bocsánat......megértettem.- Mondtam egy kicsit elszégyelve magam.

-Áh semmi baj nem tudhattad  hogy 35 éves vagyok.- Mondta elmosolyodva.

-35?! Az hogy lehet?! Hiszen úgy nézel ki mint egy 15 éves.- Mondtam meglepődve.

-Az igazat megvalva tényleg eltaláltad hogy 15 évesnek nézek ki mert pont akkor 20 évvel ezelött alakítottam át a testem bábbá de nem te vagy az egyetlen aki nem találta el az életkoromat.- Mondta miközben egy tál dangót rakott elém. Miután végeztünk a reggelivel mindketten feláltunk az asztaltól ekkor Sasori véletlenül megbotlott az asztal lábában és véletlenül rám esett.

-Oh b..bocsánat v...véletlen v..volt.- Mondta Sasori vörös arcal.

-Áh semmi baj Sasori mester.- Mondtam elpirult arcal.

-Hát itt meg mi folyik?- Lépett elő Mitsu.

-Ja semmi csak reggeliztünk és Sasori véletlenül megbotlott majd rám esett.- Mondtam magyarázkodva Mitsunak.

-Nekem most mennem kell mert.............meg kell szerelnem pár bábomat.- Mondta majd gyorsan kisietett az étkezőből.

-Nekem is mennem kell gyorsan át kell öltöznöm.- Mondtam majd én is kirohantam.Ezután a szobám felé vettem az irányt majd miután beértem gyorsan levettem a felsőmet.

-Szia Airi csak azért jöttem..............- Mondta Zetsu majd majd ekkor észrevette hogy nincs rajtam felül semmi és elkezdte a hátamat bámulni míg én háttal áltam neki és észre sem vettem őt.

-Szia Zetsu mit csinálsz te itt?- Kérdezte Deidara Zetsu mellé lépve.Majd ő is észrevett engem de Dei hangjára már felfigyeltem és a fejemet megfordítva hátra néztem.

-Hát ti meg mi a francot kerestek itt és mit bámészkodtok?!- Kérdeztem feldühödve majd gyorsan felvettem a ruhámat.Ezután odamentem a fiukhoz és fejbevágtam őket.Ekkor Tobi és Tomaru lépett oda hozzám

-Hát itt meg mi történt?-Kérdezte Tobi

-Csak.......csak kaptak tőlem egy .........Szeretet pofont.- Mondtam átlátszóan de persze Toma és Tobi ezt is bevette.

-Jaj szóval amikor engem fejbevágsz az azt jelenti hogy szeretsz?-Kérdezte Toma vidáman.

-Ne húzz fel mégjobban Tomaru vagy különben annyira megszeretgetlek hogy beledöglesz!- Mondtam félelmetes pillantással.

-R.....Rendben Airi senpai.- Mondta Toma rémülten.

-Amúgy azért jöttünk mert Pain megkért minket hogy szoljunk mindenkinek hogy most jelenti be a párokat és azt hogy mejik bijut kell elkapniuk.

10 perc múlva legyetek ott a nagy szobornál.- Mondta Tobi és Tomával együtt elmentek.10 perc múlva már mindenki ott volt a szobornál ekkor megérkezett Pain és Konan is.

-Rendben most hogy mindenki megjött bejelentem a párokat

Kakuzu és Deidara a 4 farkút 

Zetsu és Itachi az 5 farkút

Airi és Sasori az 1 farkút

Mitsu és Kisame 3 farkút

én és Hidan 6 farkút

Konan és Tobi pedig a 8 farkút kapja el.

-Tomaru te pedig Sasorival és Airivel fogsz menni mint segítség.- Mondta Pain komoly arcal.

-Pain biztos hogy velünk kell jönnie?- Kérdeztem szomorúan.

-Igen biztos és nincs vita.- Mondta Pain mogorván.Ezután nem mondtam semmit csak elmentem beszélgetni a többiekkel.

---------------(A sztori most átvált Mitsu szemszögébe)-----------------

Én bementem a szobámba és azon gondolkoztam hogy mit mondjak majd Kisaménak mivel olyan boldog vagyok hogy átmenetileg ő a társam. Végre a példaképemmel leszek együtt és most semmi nem veheti el a kedvemet. Ekkor azt éreztem hogy valaki hátulról megfogja a csípőmet és hátranéztem ekkor észrevettem Hidant aki gúnyosan mosolygott.

-Te meg mit csinálsz itt?!- Kérdeztem dühösen.

-Csak arra gondoltam hogy csinálhatnánk valamit kettesben.- Mondta hízelgő mosollyal az arcán.

-Meg a faszt én nem csinálok semmit sem veled kettesben!!- Mindtam idegesen.

-Na ne légy ilyan félénk cápalány.- Mondta majd egyreközelebb jött hozzám.Ekkor Kisame lépett elő és behúzott egyet Hidannak.

-Ha még egyszer hozzányulsz a barátnőmhöz megöllek!!-MondtaKisame majd én teljesen elpirultam a "barátnő" szó hallatára.

-Azt mondtad hogy a barátnőd??- Kérdeztem elpirulva.

-Hát már régóta meg akarom kérdezni hogy .........lennél-e a barátnőm.- Kérdezte Kisame félénken.

-Igen...igen...igen.- Mondtam boldogan majd a nyakába ugrottam és magamhoz öleltem.

-------------(A sztori visszavált Airi szemszögébe)----------------

A szobám felé sétáltam mikor Mitsu rámugrott.

-Mitsu te meg mit csinálsz?!- Kérdeztem lepődötten.

-Képzeld Kisame megkért hogy legyek a barátnője és igent mondtam.- Mondta Mitsu boldogan.

-Szuper. Nagyon örülök a boldogságodnak de most menjünk aludni majd holnap elmesélsz mindent.- Mondtam majd mindketten elmendtünk aludni.